Please note that this is the help section for the former Newsletter2Go software.

Hoe kan ik het supportteam telefonisch bereiken?

Telefonische ondersteuning wordt aangeboden met behulp van een pincode aanvraag en kan alleen worden gebruikt als onderdeel van het Standard pakket.

U kunt de pincode direct vanuit uw account aanmaken. Klik hiervoor op het vraagteken rechts in de zwarte hoofdnavigatiebalk en dan "Contact opnemen met support".

U ontvangt dan de tijdelijke pincode in een nieuw venster. Uw persoonlijke klantnummer is 30 minuten geldig en vervalt na gebruik. U kunt onze telefonische ondersteuning bereiken op doordeweekse dagen van 9-18 uur onder het bovenstaande nummer. Zodra u om uw pincode wordt gevraagd, typt u deze in en bevestigt u met de # toets.

In alle pakketten heeft u de mogelijkheid om te allen tijde contact met ons op te nemen via een e-mail naar support@newsletter2go.nl.

Daarnaast kunt u ook antwoorden op uw vragen terugvinden in onze hulpartikelen en videotutorials, evenals onze introductiewebinar.